Miksi Myyminki?

Myyminki haluaa on olla helposti lähestyttävä ja ketterä kumppani, joka tuottaa asiakkailleen aitoa hyötyä – ei vain kaunista pintaa ja korulauseita, vaan myös lisäeuroja kassaan.

Myyminki-nimessä yhdistyvät kaupallisuus ja myyminen sekä leikkisyys, aivan kuten visuaalisessa markkinoinnissakin parhaimmillaan.

HAUSKA TUTUSTUA!

Myyminki on yhtä kuin minä, Elisa Laaksonen. Tamperelainen myymäläsuunnittelija ja palvelumuotoilija. Visuaalisen markkinoinnin ja kaupan alan ammattilainen. Pikkutarkka näpertelijä, joka rakastaa suuria linjoja ja ideoita.

Myyminki yhdistää monialaiset opintoni ja pitkän työkokemukseni kaupan alalta uniikiksi kokonaisuudeksi, joka tarjoaa raikasta näkökulmaa ja reipasta otetta markkinoinnin haasteisiin. Tavoitteenani on löytää jokaiselle asiakkaalle parhaat ratkaisut teoriasta käytäntöön – aina asiakasta kuunnellen ja kustannustehokkaasti.

50+

rakennettuja näyteikkunoita

150+

puettuja mallinukkeja

500+

ripustettuja kampanjakylttejä

1000+

hyllytettyjä kuormia

VISUAALINEN MARKKINOINTI KÄYTÄNNÖSSÄ

Visualistin työpäivä voi pitää sisällään esimerkiksi:

  • Näyteikkunoita, esillepanoja, mallinukkeja
  • Erilaisia tiloja, kalusteita ja tuotteita 
  • Julisteita, kylttejä ja hintalappuja
  • Sesonkeja, kampanjoita ja lanseerauksia
  • Myyntiä ja asiakaspalvelua
  • Brändin rakentamista ja vahvistamista visuaalisin keinoin
Mitä visuaalinen markkinointi voisi tarkoittaa sinun yrityksesi kohdalla?