myymälätilan tarkistuslista

Mitä kannattaa ottaa huomioon myymälätilan suunnittelussa? Mikä vaikuttaa eniten toimivuuteen ja myyntiin? Millaisia toiveita asiakkailla on tilan suhteen?

Palveluympäristöä suunniteltaessa täytyy ottaa huomioon lukuisia asioita: suuria linjoja ja pieniä yksityiskohtia.

Maksuton myymälätilan tarkistuslista on kätevä ja selkeä työkalu, joka säästää aikaa ja hermoja. Listalta löytyvät tärkeimmät perusasiat, jotka vaikuttavat myyntiin ja asiakaskokemukseen. Laita nämä asiat tilassasi kuntoon, niin saat houkuttelevan ja myyvän perustan toiminnallesi!

Ps. Myös jo olemassa olevan myymälätilan kunto kannattaa ajoittain tarkastaa, tämä lista on oiva apuri myös siihen.

lataa maksuton
myymälätilan tarkistuslista

Lataamalla tarkistuslistan liityt Myyminkin postituslistalle eli saat ajoittain sähköpostiisi ajankohtaisia vinkkejä ja ideoita visuaaliseen markkinointiin, myymäläsuunnitteluun ja asiakaslähtöisyyteen. Voit poistua listalta koska tahansa.

Tarkistuslistan avulla varmistat, että seuraavat osa-alueet ovat tilassasi kunnossa:

Saapuminen

Kuinka helppoa myymälääsi on tulla? Onko sisäänkäynti kutsuva ja näyteikkunasta otettu kaikki hyöty irti?

Tunnelma

Mitkä seikat vaikuttavat tilan tunnelmaan? Kuinka luoda ilmapiiri, jossa asiakkaat ja työntekijät viihtyvät?

Toiminnallisuus

Ovatko tilaratkaisut toimivia ja myyntiä edistäviä? Onko asiakaskierto harkittu ja helppokulkuinen? Kuinka henkilökunta vaikuttaa asiakaskokemukseen?

sisätilat

Miten kalusteet on valittu ja sijoiteltu? Ovatko esillepanot houkuttelevia ja hintaviestintä kohdillaan? Käytätkö opasteita tai muita somistuksia tuomaan lisäarvoa asiakkaalle?

HAUSKA TUTUSTUA!

Myyminki on yhtä kuin minä, Elisa Laaksonen. Visuaalisen markkinoinnin ja kaupan alan ammattilainen. Palvelumuotoilija ja kulttuurituottaja. Pikkutarkka näpertelijä, joka rakastaa suuria linjoja ja ideoita.

Myyminki yhdistää monialaiset opintoni ja pitkän työkokemukseni kaupan alalta uniikiksi kokonaisuudeksi, joka tarjoaa raikasta näkökulmaa ja reipasta otetta markkinoinnin haasteisiin. Tavoitteenani on löytää jokaiselle asiakkaalle parhaat ratkaisut teoriasta käytäntöön – aina asiakasta kuunnellen ja kustannustehokkaasti.

Myyminki nimessä yhdistyvät kaupallisuus ja myyminen sekä leikkisyys, aivan kuten visuaalisessa markkinoinnissakin parhaimmillaan.

50+

rakennettuja näyteikkunoita

150+

puettuja mallinukkeja

500+

ripustettuja kampanjakylttejä

1000+

hyllytettyjä kuormia

lataa maksuton
myymälätilan tarkistuslista

Lataamalla tarkistuslistan liityt Myyminkin postituslistalle eli saat ajoittain sähköpostiisi ajankohtaisia vinkkejä ja ideoita visuaaliseen markkinointiin, myymäläsuunnitteluun ja asiakaslähtöisyyteen. Voit poistua listalta koska tahansa.